Natalia
Naty pro Claro:



Claro - největší mobilní síť v Latinské Americe.

V dubnu 2008 se Natalia začala objevovat jako tvář největší mobilní společnosti v latinské Americe - Claro.

Nejprve se na začátku dubna 2008 konala oslava společnosti, která se přejmenovala z CTI Móvil na Claro. Oslava se konala v salónu Tattersall v Palermu, Buenos Aires za přítomnosti více než 1500 pozvaných. Mezi slavné osobnosti, které se oslavy zúčastnily patřila Natalia Oreiro, Susana Gimenez, Araceli González, Pablo Echarri či Nancy Dupláá.

Poté se začaly objevovat televizní spoty. Společnost rozjela velkou propagaci a oslovila k tomu argentinské hvězdy jako je Natalia Oreiro, Pablo Echarri, Aracheli González nebo Susana Gimenéz. Tyto hvězdy, už v březnu, natočily televizní spoty, ve kterých podporují společnost Claro.

I když Natalia nikdy nepreferovala mobilní telefony, tak této kampani propůjčila svoji tvář. Svůj první mobilní telefon hodila do moře, protože pořád zvonil a neměla chvilku klidu. Po několika letech bez mobilu jí sestra koupila další, protože ho Naty potřebuje ke své další profesi - módní návrhářky a podnikatelky. V argentinských časopisech se také začaly objevovat reklamní plakáty, na kterých Naty drží mobilní telefon, se sloganem "Es simple. Es Claro".

Na ulicích v Argentině i Uruguayi se objevují billboardy s Natalii pro společnost Claro.


Televizní spoty s Natalii, Pablem, Araceli i Susanou můžete vidět v tomto videu.



V polovině února 2012 společnost Claro spustila novou reklamní kampaň nazvanou "O 4 roky později", která znovu spojuje důležité osobnosti země, které značku doprovázely při jejím začátku v Argentině v roce 2008. Jsou mezi nimi Susana Giménez, Martín Palermo, Ariel Ortega, Natalia Oreiro a Pablo Echarri, kteří si znovu vybrali Claro. Cílem kampaně bylo také ukázat, že Claro je jednou z nejžádanějších značek Argentinců a společnost si už získala v Argentině 19 milionů klientů. Od února se objevovaly nové propagační plakáty i reklamy se Susanou, Martínem, Arielem a Pablem. Natalia svou reklamu natočila až v březnu, kvůli lednovému porodu. Na přelomu března a dubna byla spuštěna druhá část nové kampaně, kde se přidalo několik dalších osobností jako Marcela Kloosterboer, Ingrid Grudke, Daddy Brieva a Nicolás Riera. Později se přidal i Diego Maradonna. Natalia natočila svou druhou reklamu v druhé části kampaně spolu s Daddym Brieva.

Natalia ve své první březnové reklamě, kde upozorňuje na změny ve svém životě, říká: “V mém životě se změnilo tolik věcí. Moje místo, moje vzhledy, moje kariéra, všechno! Zamilovala jsem se, měla jsem takovéhle břicho, a teď, mám syna.
Jsem osoba, která vyrůstá se změnami. Tohle mám jasné (Claro). Ale jsou věci, které trvají navždy. Protože jsou vybrané srdcem. Já, si budu znovu vybírat.“



V úterý 24. července 2012 byla zveřejněná nová reklama s Natalii Oreiro, nazvaná "Soy fan" (Jsem fanda). Touto reklamou je představena nová stránka soyfan.com pro klienty Claro, kde se mohou podívat na záznamy z koncertů, zvukových zkoušek, zákulisí... nejrůznějších zpěváků.



http://dossiernet.com.ar/articulo_ampliado.aspx?Id=72092
http://www.adlatina.com/anuncios/detalle.php?id_campana=23811
http://www.comercioyjusticia.com.ar/2012/04/09/los-famosos-junto-a-claro-en-la-segunda-parte-de-su-campana/



back